Foto's en blogwijziging - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Bram Van Haver - WaarBenJij.nu Foto's en blogwijziging - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Bram Van Haver - WaarBenJij.nu

Foto's en blogwijziging

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

13 Oktober 2006 | Guatemala, Guatemala-stad

Hey,

ik ben veranderd van blog opdat ik er beter en makkelijker foto's kan op plaatsen. Het nieuwe adres is http://bramvanhaver.waarbenjij.nu en ik heb er een aantal foto's opgezet. Heb zeker geen schrik om iets op het blog te zetten he, zou ik echt wel leuk vinden

Groetjes Bram

  • 13 Oktober 2006 - 08:28

    Lieve:

    hei bram,
    Tof dat je het er zo naar je zin hebt...'t lijkt me wel een leuke ervaring en uitdaging. Geniet er maar met volle teugen van.
    Hier in ons Belgenlandje zijn de verkiezingen achter de rug. Gelukkig maar... want 't werd wat te druk. :-
    Kun je het nieuws van bij ons daar goed volgen? Hoe lang blijf je trouwens weg?
    Alez, vele groetjes...ook van mijn zussen.

  • 13 Oktober 2006 - 15:58

    Karen:

    Hey Brammie,
    ik heb net een oogje geworpen op de foto's. 't Ziet der daar wel allemaal mooi (de natuur) en leuk uit.(buiten de alom aanwezige armoede??) Amuseer je op je "CM-kamp" en vergeet ze daar 't Ros Beiaard of de Brabanconne niet te leren :-)
    Knuffie
    Karen

  • 14 Oktober 2006 - 15:20

    Annemie:

    Hallo Bram, mams hier hé.... Blij te zien dat je het daar naar je zin hebt. Mooie foto's
    Deze weblog is beter, al had ik al gereageerd op de andere. Groetjes van Oma en Opa en de hele bende, Annemie

  • 14 Oktober 2006 - 18:13

    Valeria:

    hola bram soy valeria, la italiana de madrid!que tal?no me entero nada de lo que esta escrito aqui pero creo que he cancelado mi direccion de la mailing list..no queria, solo no entendi lo que ponia abajo..puedes anadirme otra vez?un beso, y espero recibir pronto tus noticias!

  • 30 Oktober 2006 - 15:17

    Caroline:

    Hey Bram,

    Het is ondertussen al een hele tijd geleden dat we elkaar nog gezien of gesproken hebben hé. Karen VDS heeft me verteld dat je je momenteel in het verre Guatemala bevindt en ze heeft je blog doorgegeven. Ik vind het echt fantastisch voor jou!
    t Zal waarschijnlijk wel een heel toffe ervaring zijn. Ik moet zeggen dat ik dan ook wel wa jaloers ben :-)
    Ik ben in september beginnen werken en zit al goe vastgeroest in het dagelijkse patroon van opstaan, werken en terug gaan slapen.

    Geniet er ginder nog van!

    groetjes
    Caroline V

  • 04 November 2006 - 15:50

    Joris & Lien:

    Hey brammeke,
    terwijl gij in Guatemala fantastisch werk levert gaat hier in België alles nog steeds zijn gangetje. Den volleybal is natuurlijk hét grote wekelijkse evenement voor alle mensen in de contreien rond dendermonde ;) (jahjah we zijn dan wel onzen sterspeler kwijt ma we blijven gaan hé:p).
    Er is al een tijdje nx veranderd aan je blog denk ik, maar het zal wss zijn omdat je het daar vreselijk druk hebt.

    heel veel groetjes van Lien & Joris

  • 05 November 2006 - 15:28

    Hannes:

    Duvel isc es beste Bier!
    Che tal te va alli?
    Saludos de Madrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Guatemala-stad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 September 2007

Surrealistisch

29 Augustus 2007

Blij weerzie(ij)n

01 Augustus 2007

Rondreis

22 Juni 2007

Beetje heimwee

04 Juni 2007

Examen komt eraan
Bram

Actief sinds 13 Okt. 2006
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 18028

Voorgaande reizen:

28 September 2006 - 20 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: