Blij weerzie(ij)n - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Bram Van Haver - WaarBenJij.nu Blij weerzie(ij)n - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Bram Van Haver - WaarBenJij.nu

Blij weerzie(ij)n

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

29 Augustus 2007 | Guatemala, Guatemala-stad

Hoioioi,

Terug in Guate, en na rondgereisd te hebben met Hanne in deYucatan en Chiapas, ben ik vorige week de grens overgestoken met Guatemala. We hebben nog een heleboel leuke dingen gedaan, we zijn onder andere gaan zwemmen in cenotes, ondergrondse natuurljjke zwembaden in grotten en we hebben de caraibische kust gezien, nog nooit in mij leven heb ik zo blauw water en zo wit strand gezien, het leek wel een vakantiebrochure. Ik ben ook voor de eerste keer in mijn leven gaan snorkelen, je kunt niet geloven wat er zich allemaal onderwaters beweegt! We hebben onder andere reuzeschildpadden, algen en een heleboel kleurrijke vissen gezien. In Chiapas hebben we door een canyon met krokodillen en aapjes gevaren, in celestun flamingos gaan spotten.

Terug in Guate voelt wel aan als een beetje terug thuis zijn. Eerlijk gezegd had ik gedurende heel de reis van vijf weken wel een beetje een thuisloos gevoel. Het was heel leuk om de mensen en vooral de kinderen terug te zien. De situatie is in ieder geval niet meer dezelfde. Reyna, onze verantwoordelijke in Reforzamiento is ontslaan en Goyo, een Amerikaanse vrijwilliger die hier al een paar jaar verblijft, werd met de dood bedreigd en is druk bezig om met zijn pasgetrouwde guatemalteekse bruid een VISA te verkrijgen om naar de Verenigde Staten te verhuizen. Ondertussen is de buurt wel terug rustiger.

Ik heb verder heel goed nieuws over mijn fotoos, ik heb ze teruggevonden!!!! Ik plaats zo snel mogelijk enkele op het net.

Er resten me nog drie weken in LAtijns-Amerika en dan kom ik naar huis, 20 september land ik in Zaventem, ik kijk met heel veel plezier uit om jullie terug te zien!!!

Tot zover wel mijn heel kort verslag, waarschijnlijk zeggen de fotoos meer!!

Saludos Bram

  • 30 Augustus 2007 - 07:19

    Stijn:


    Hey Bram,

    Leuk te horen dat je bijna terug thuisbent !!!
    Pak het der ginder nog goe van gedurende je laatste weken. Hoewel als ik je avonturen zo lees en jou een beetje kennende weet ik bijna zeker dat je op een dag nog terug naar daar zult vertrekken.
    In elk geval aLs je terug bent, moet je maar eens binnenspringen, de Leffe ligt altijd koud ;o)

    Gtrz
    Stijn

  • 30 Augustus 2007 - 17:17

    Lien:

    Hey Bram, waauw zeg, ga je eindelijk terug komen! Neem maar goed afscheid van Latijns-Amerika (waarschijnlijk niet voor goed) en wees maar gerust dat België (althans je Belgische vrienden) je heel erg welkom heet!
    Tot binnenkort
    xxx

  • 31 Augustus 2007 - 11:52

    Stro:

    Yo,

    nice da ge terug komt man, we missen u nogal:).

    Zien al uit nr de pikante verhalen enzo... u kennende...

    Deze keer ni te veel ziektes meebrengen e:p.

    Tot binnenkort dan zeker!

    Stijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Guatemala-stad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 September 2007

Surrealistisch

29 Augustus 2007

Blij weerzie(ij)n

01 Augustus 2007

Rondreis

22 Juni 2007

Beetje heimwee

04 Juni 2007

Examen komt eraan
Bram

Actief sinds 13 Okt. 2006
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 18025

Voorgaande reizen:

28 September 2006 - 20 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: