Welkom allemaal! - Reisverslag uit Grembergen, België van Bram Van Haver - WaarBenJij.nu Welkom allemaal! - Reisverslag uit Grembergen, België van Bram Van Haver - WaarBenJij.nu

Welkom allemaal!

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

27 September 2006 | België, Grembergen

Mijn koffers zijn gepakt, morgenvroeg vertrek ik naar Guatemala City! Ik zal proberen om zo vaak mogelijk mijn weblog na te kijken en regelmatig berichtjes, verhalen en/of foto's achter te laten, afhankelijk van de aanwezigheid van internet natuurlijk. Als jullie iets kwijt willen of willen reageren, doe gerust! Hopelijk tot schrijfs!

• 13 Oktober 2006 - 04:20

Tomoko:

Hola Bram,
    Bienvenido a Guatemala! Espero que te vayas bien aqui. Mooie blog hoor, hoewel ik je af en toe niet helemaal begrijp... je koffers zijn ver gepakt. Betekent dat dat ze in Guatemala gepakt zijn dan? Maar daar moest je ze toch uitpakken? Ben benieuwd naar je eerste echte stukje. Oja, beoordeling: er valt nog veel werk aan te doen! Maar dat komt in het komende jaar wel.
    Adios, vos! Tomoko